سه شنبه ۰۸ اسفند ۰۲

ديكشنري تخصصي مخفف هاي پزشكي به زبان آلماني براي اندرويد

زبان آلماني، آموزش رايگان زبان آلماني، آموزش آنلاين آلماني ،گرامرآلماني ، لغات آلماني،اصطلاحات زبان آلماني

ديكشنري تخصصي مخفف هاي پزشكي به زبان آلماني براي اندرويد

۵,۵۸۶ بازديد

ديكشنري تخصصي مخفف هاي پزشكي به زبان آلماني براي اندرويد

 نرم افزار Medical Abbreviations براي موبايلهاي اندرويدي بوده و شامل 2500 خلاصه-اصطلاح پزشكي است همراه با توضيح آنها. اينم مخصوص پزشكان و پرستاران.

مثلا ديابت وابسته به انسولين را در انگليسي IDD ميگويند. چون مخفف Insulin-Dependent Diabetes مي باشد. اما در آلماني ممكنه فرق كنه . همچنين با كليك بر روي هر مخفف، توضيحات كاملي درباره آنرا از ويكي پديا برايتان نمايش ميدهد. (براي بخش توضيحات بايد به اينترنت وصل بشيد)

از دو سرور زير يكي را جهت دانلود انتخاب كنيد

دانلود از سرور اول

دانلود از سرور دوم

پسورد: www.german20.ir

7 ترفند ساخت فلش کارت های عالی زبان آلمانی

ساختن یک فلش کارت خوب یک کار هنری است که فکر نمی کنم زبان آموزان واقعا آن را درک کنند. درست کردن سریع و عجله ای این کارت ها اصلا توصیه نمی شود. ساختن باحوصله و دقیق فلش کارت ها جزئی از مراحل یادگیری لغات به حساب می آید و ترفند های خاص خودش را دارد. فلش کارت زبان آلمانی

1-از فلش کارت های چند رنگ استفاده کنید

اگر نمی دانید باید بگویم که اسامی آلمانی سه جنسیت و چند شکل جمع دارند. این بدان معناست که باید مذکر، مؤنث ، خنثی یا جمع بودن هر اسم یا فعل در آلمانی را حفظ کنید. بهترین آموزشگاه های کلاس زبان آلمانی

برای هر جنسیت یک رنگ و برای کلمات غیر اسمی (افعال، صفت ها، حروف اضافه، حروف ربط و غیره) یک رنگ دیگر انتخاب کنید. لازم نیست که از صورتی برای اسامی مونث، از آبی برای مذکر و از سبز برای خنثی استفاده کنید. باید همه چیز نظم داشته باشد. مهم نیست از چه رنگی برای چه جنسیت استفاده می کنید، فقط همیشه از همان رنگ استفاده کنید.کدام آموزشگاه زبان آلمانی بهتر است؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.