جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آموزشي صوتي آلماني Warum Nicht يا "چرا كه نه"

زبان آلماني، آموزش رايگان زبان آلماني، آموزش آنلاين آلماني ،گرامرآلماني ، لغات آلماني،اصطلاحات زبان آلماني

آموزشي صوتي آلماني Warum Nicht يا "چرا كه نه"

۵,۹۷۲ بازديد

آموزشي صوتي آلماني Warum Nicht يا

مجموعه صوتي  Warum Nicht از ۴ بخش تشكيل شده كه هربخش آن شامل  ۲۶ درس است. در اين مجموعه، شما داستان يك دانشجوي رشته‌ي خبرنگاري به نام آندرئاس و همراه نامرئي‌اش خانم "EX" را مي‌خوانيد، كه هربار ماجراهاي جديدي را تجربه مي‌كنند. اين درس‌ها بر اساس استاندارد اروپايي آموزش زبان، از سطح مبتدي (A1) آغاز مي‌شوند و تا سطح متوسط (B1) ادامه مي‌يابند.

 هسته‌ي اصلي درس‌ها، فايل‌هاي صوتي ۱۵ دقيقه‌اي است.  كتاب آموزشي زبان آلماني، شامل ترجمه‌ها، نكات دستوري و تمرين‌ها براي دانلود نيز در اختيار شماست. اين كتاب مكمل فايل‌هاي صوتي است و به تنهايي براي يادگيري مناسب نيست. دو سري نخست اين مجموعه براي مبتديان و سري ۳ و ۴ براي سطوح پيشرفته در نظر گرفته شده‌اند. در ابتداي هر سري نيز توضيح آن‌چه كه در قسمت پيشين اتفاق افتاده، براي يادآوري آمده است

 

دانلود سطح اول با حجم 67

دانلود سطح دوم با حجم 62.2

دانلود سطح سوم با حجم 73

دانلود سطح چهارم با حجم 70.9

 همچنين مي توانيد اينها رو از تورنت دانلود كنيد :

دانلود سطح اول از اين تورنت (تورنت زاپاس)

دانلود سطح دوم از اين تورنت (تورنت زاپاس)

دانلود سطح سوم از اين تورنت (تورنت زاپاس)

دانلود سطح چهارم از اين تورنت (تورنت زاپاس)

پسورد : www.german20.ir

بورسیهDeutschlandstipendium (بورس تحصیلی DAAD آلمان)

  • لینک بورسیه تحصیلی
  • میزان بورسیه تحصیلی: 300 یورو در ماه
  • مدارک مورد نیاز: لیسانس، فوق لیسانس و دکتری

بورسیه Deutschlandstipendium یا بورسیه DAAD توسط دولت فدرال و برخی حامیان خصوصی تأمین می شود. بورسیه DAAD بهترین کمک هزینه تحصیلی در آلمان برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. دریافت این بورسیه بر اساس شایستگی افراد است، به طوری که به دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در دانشگاه های آلمان که دارای سوابق علمی با درجه عالی هستند، اعطا می شود. کدام آموزشگاه زبان آلمانی بهتر است؟

مسئولیت بررسی و انتخاب متقاضیان دریافت این بورسیه به عهده خود دانشگاه های کشور آلمان است. اگر می خواهید که این کمک هزینه تحصیلی را دریافت کنید، باید دانشگاه انتخابی خود را بررسی کنید و ببینید که دانشگاه مورد نظرتان، این بورسیه را ارائه می دهد یا خیر، سپس درخواست خود را ارسال کرده و مراحل پذیرش را ادامه دهید. مدارک مورد نیاز و تاریخ ارسال آنها به دانشگاه انتخابی شما بستگی دارد. در نهایت، شما باید سوابق تحصیلی قابل قبول به آنجا ارائه دهید که شامل مشارکت های اجتماعی و دستاوردهای شخصی شما نیز می شود.

بورسیه تحصیلی آلمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.